2015. július 9., csütörtök

Kritika #29

Egy Démon szerelme


Kinézet: Hűha..egy kicsit szedett-vedett, mindenféle szín és stílus vegyül, enyhén kaotikus, bár annyira nem vészes.  A fejléceddel nem lenne bajom, csak máskor egy kicsit figyelj oda jobban, amikor körbevágod a képet. A cím betűtípusa sem nyerte el a tetszésem a fejléceden. Háttérnek én egy egységes képet választottam volna, hogy ne törjön meg. A színek nem igazán illenek egymáshoz. A szövegdobozok jók, csak én feljebb tettem volna a  modulsávban őket, ahogyan a menüt és a chatet is. A chat színét is valami színben jobban harmonizálóra cserélném. Ha van a fejezeteknek külön menüpontod, akkor szerintem felesleges a blogarchívum. A blogversenyre jelentkezéseidnek én egy külön menüpontot csináltam volna, hogy az ne foglalja a helyet a modulsávban. Összességében minden megvan, ami kellhet, csak ezeket stílusban és színben össze kellene harmonizálni, hogy egységesebb, letisztultabb legyen az összhatás, mert így kicsit kezdőnek tűnik az egész. 

2,5/5 pont

Tartalom: A szövegedből néha hiányolom a vesszőket, és kicsit sokallom a tőmondatokat és a nyelvtani hibákat. A prológus izgalmas és egyedi lett, és ezért ezek miatt a hibák miatt különösen szomorú vagyok. Amúgy szerintem állítsd sorkizárttá a bejegyzések szövegét, úgy sokkal szebb lesz a kinézete. Egy kicsit írhattad volna a prológust hosszabbra is. 
A történet izgalmas és egyedi, sajátos hangvitelű, de van pár dolog, ami lerontja az összhatását. Ilyen például az aznapi ruhát bemutató képnek a bejegyzés közepén vagy a bejegyzés telepakolása képekkel a szereplők reakcióiról. Szeretném én, mint olvasó a leírásod alapján a fantáziámmal elképzelni a jeleneteket úgy, ahogy szeretném, de a sok képpel erre nincs lehetőség. 
De ilyenek még  a hirtelen időugrások  és szemszögváltozások. Nem baj, hogy vannak, sőt néha előny egy történetben, de talán jobb lenne, ha egy részt hosszabban leírnál, részletesebben és csak a következő részben váltanál egy másik szereplő szemszögére vagy ugornál az időben. Persze ez csak  egyéni vélemény, és ezek ellenére is elnyerte a történeted a tetszésemet. Olyannyira, hogy fel is iratkoztam. A blogod szórakoztató, érdekes és izgalmas, de a személyiségeket és a helyzeteket jobban kidolgozhatnád, ha a lány félig ember, akkor pedig picit gondolkodhatna emberibben..remélem érted, amit mondani szeretnék ezzel. A lényeg, hogy nekem tetszik a történeted, és ha változtatsz azon a pár hiányosságon, amit most leírtam, nagyon jó is lehet. Csakis ezek miatt vonok le egy pontot. További sok sikert! 

4/5 pont

Összességében: 6,5/ 10 pont 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése